Nama: liza
Email: rakanniagaservices@gmail.com
Website/ Blog: pinjamanwangkl.webs.com
Tajuk Iklan: KERANI AM DIPERLUKAN SEGERA
Teks Iklan: Company : Rakan Niaga Services
Company Adress: No.21A Tingkat 1, Jalan Bangsar, 59200 Kuala Lumpur
Desc: Kami memerlukan kerani am (wanita) bertempat di Bangsar, Kuala Lumpur

- SPM/STPM/Degree
-Berumur 21-30 Tahun
- Tiada pengalaman bekerja boleh memohon
- Ada pengetahuan aplikasi komputer (Microsoft Word & Excel) satu kelebihan
- Skala gaji mengikut pengalaman bekerja
- Elaun & komisen
- Caruman EPF & Socso
- Dekat dengan Stesen LRT Bangsar, senang
ulang-alik ke tempat kerja

Masa Bekerja :
Isnin - Jumaat : 9-00am - 5-00pm
Sabtu : 9-00am - 1-00pm
Hari Ahad & Cuti Umum - Cuti

Yang berminat sila e-mail resume ke rakanniagaservices@hotmail.com atau call 03-22836058 (Liza) untuk temujanji.
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 219.92.243.97

2 comments:

Unknown said...

Hello, nama saya Emmanuela Ramlee, mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya telah penipuan semua 90,000MYR paling kerana saya memerlukan modal yang besar 400,000MYR ribu, saya hampir mati, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi, perniagaan saya musnah dalam proses saya kehilangan anak saya .. Saya tidak boleh berdiri perkara ini berlaku lagi. pada bulan Disember 2014, saya bertemu dengan seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik Puan Susan yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman dalam syarikat itu, ibu yang baik saya mahu menggunakan peluang ini untuk mengucapkan terima kasih, Semoga Allah terus memberkati anda, saya juga suka untuk menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada rakyat Malaysia, yang terdapat banyak penipuan di luar sana, jika anda memerlukan pinjaman dan pinjaman yang dijamin tidak luntur sahaja mendaftar melalui Puan Susan melalui e-mel: michelsusan561@gmail.com. anda boleh menghubungi saya melalui e-mel ini; emmanuelaramlee@gmail.com jika anda mempunyai sebarang keraguan. sila dia adalah satu-satunya orang yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai.
Terima kasih.

Paula Mastop Bentes said...

Hai Penonton Dapatkan kad ATM Kosong anda yang berfungsi di semua mesin ATM di seluruh dunia .. Kami telah memprogramkan kad ATM yang boleh digunakan untuk menggodam mesin ATM, kad ATM boleh digunakan untuk menarik di ATM atau meleret, di kedai dan POS. Kami menjual kad ini kepada semua pembeli yang berminat di seluruh dunia, kad ini mempunyai had pengeluaran harian $ 1,000 di ATM dan had perbelanjaan sehingga $ 20,000 di kedai bergantung pada jenis kad yang anda pesan, kami ada di sini untuk anda kapan saja, kapan saja. E-mel; (blankatm002@gmail.com) Saya berterima kasih kepada Mike kerana dia tiba-tiba mengubah cerita saya. Kad ini berfungsi di semua negara kecuali, hubungi dia sekarang (blankatm002@gmail.com)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Photobucket