Nama: Osman
Email: osmanproduct@yahoo.com,my
Website/ Blog: http;//gearbox.trx8.my/en/
Tajuk Iklan: SINREX...SYURGA DUNIA LELAKI
Teks Iklan: Sinrex adalah produk kesihatan khusus untuk lelaki yang pertama didunia yang mengabungkan 2 jenis pil dalam satu pek khas. Pil berwarna merah untuk menambah stamina dan kekuatan seksual seorang lelaki manakala pil berwarna biru khas untuk menambah kuantiti air mani dan sperma.
KHASIAT SINREX
Pil Merah Untuk Zakar Kuat
Sinrex (Merah) adalah pil yang mengandungi bahan hebat seperti L-Arginine dan ekstrak herba seperti Tribulus Terrestris. Herba-herba yang terdapat dalam Sinrex (merah) telah terbukti membantu meningkatkan paras nitric oxide dan menyokong kesihatan seksual lelaki dan ereksi yang lebih mantap.
Sinrex (merah) terbukti:
ereksi zakar lebih panjang, keras dan kuat.
menambah paras testosterone dan keinginan seksual lelaki.
menambah keyakinan seksual seorang lelaki.

Pil Biru Untuk Menambah air mani
Sinrex (biru) adalah pil ejen pemangkin kepada pil merah tadi. Ia akan meningkatkan lagi kesan pil merah kepada kesihatan seksual anda. Dalam Sinrex (biru) juga mengandungi ekstrak herba yang mampu menambah kuantiti air mani lelaki.
Sinrex (biru) mengandungi Lycopene, antioksidan yang penting untuk zakar lelaki dan mencegah kanser prostat. Ia membantu membuang carcinogens dan radikal bebas dari kemaluan lelaki dan memastikan sperma yang sihat dan aktif. Ia juga terbukti menambah kandungan sperma.
Sinrex (biru) terbukti:
menambah prestasi seks lelaki.
mengatasi masalah cepat pancut.
air mani lebih banyak, banyak dan banyak.
pancutan air mani lebih kuat dan padat.

EGCG juga terdapat dalam Sinrex (biru) dan berfungsi mengurangkan berat badan dan meningkatkan paras fizikal lelaki. Dengan pengurangan berat badan dan penambahan otot utama, kemampuan seksual anda juga akan bertambah.
Jadi kesimpulannya, kombinasi Sinrex biru dan merah akan membantu anda mencapai kehebatan seksual yang anda idamkan.CALL ATAU SMS OSMAN 0162565286/0103645567 HARGA BOLEH DIRUNDING...
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 115.132.73.159

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Photobucket