Nama: Nor Azmi
Email: kechikmantap@gmail.com
Website/ Blog: http://generasiperkasa.com/vimax
Tajuk Iklan: Vimax Herbs..Pil Besar dan Panjangkan zakar Lelaki NO.1 + Free Gift
Teks Iklan: Menambah pemanjangan dan pembesaran zakar (tambah hingga 2″-3″ panjang dan tebal)

Herba Untuk Zuriat: Ia memperbaiki keseluruhan kesihatan seksual anda, membuat anda berasa lebih muda dan anda akan menikmati kepuasan seks lebih menyeronokkan. Membesarkan saiz senjata lelaki, juga untuk awet muda.
Kesuburan anda juga meningkat, maka kadar untuk mendapatkan zuriat lebih cerah. Tidakkah anda ingin memberikan sesuatu yang terbaik buat pasangan anda? Inginkan zakar yang lebih sihat? Vimax Herbs mampu melancarkan aliran darah, menguatkan sperma dan meningkatkan ketegangan anda. Permainan dan Dayungan anda juga akan bertahan lebih lama dan bertenaga.

SIAPAKAH YANG PERLU MENGGUNAKANYA

1) Orang yang sudah mula menunjukkan tanda mati pucuk
(tidak cukup keras) ketika berjimak bersama pasangan sahnya.

2) Cepat keluar air mani dan pancutan tidak cukup laju.

3) Tiada mood ketika bersama.

4) Semua lelaki yang inginkan tubuh badan dan senjata
yang kekal sihat,dan hebat.

APAKAH FAEDAH LAIN

1) Dapat menambah pemanjangan dan pembesaran zakar (tambah hingga 2″-3″ panjang dan tebal)
* keputusan setiap individu adalah berbeza-beza.

2) Tingkatkan LIBIDO dan STAMINA – (daya seksual)
Memberi tenaga dan kecergasan ketika berjimak atau pun kerja seharian seperti bersukan dan sebagainya.

3) Penambahan air mani. (Meningkatkan kesuburan dan menguatkan sperma)

4) Melancarkan aliran darah dan meningkatkan ketegangan anda

5) Dijamin 100% (dirumus dengan herba terbaik dan bermutu)

APAKAH KESAN SAMPINGAN

1) TIADA KESAN SAMPINGAN, .

2) Selain daripada itu,vimax adalah selamat dimakan.

CARA PENGAMBILAN

1) Pastikan perut anda tidak kosong.

2) Ambil vimax 1 biji (sebiji) sehari dan untuk prestasi yang lebih baik boleh juga ditambah
1 biji 1 jam sebelum berjimak (jangan lebih 2 biji sehari). Minumlah air lebih atau makan buah-buahan
jika terasa pening (tip dari pelanggan yang telah menggunakannya).

3) Jika hari ke 3 merasa pening berlarutan ,sila ambil separuh,
buka kapsul dan tuangkan kedalam minuman panas seperti kopi.

Vimax Produk Yang Diperbuat dari Herba 100%

Pertama sekali, Vimax adalah makanan tambahan (atau Food Supplement) untuk para lelaki. 100% diformulasi dan diperbuat daripada herba – herba terhebat.

Vimax terdiri daripada formulasi herba – herba terbaik seperti Epunedum Sagitum (Horny Goat Weed), Ginkgo, Ginseng, Saw Palmetto, Cayenne Fruit untuk menjadikannya Pil Herba #1 untuk para lelaki. Formulasi ini dirumus untuk memberikan kesan dan faedah yang sering diidamkan oleh lelaki seperti saiz, ereksi mantap, ejakulasi dan orgasma yang hebat, libido yang sihat serta stamina yang tinggi. Dengan kata lain, Vimax mampu membawa faedah bukan sahaja untuk prestasi dan kepuasan seksual, juga untuk kesihatan lelaki pada amnya.

Dengan amalan Vimax, lelaki mampu keluar dengan lebih YAKIN dan KONFIDEN . Dan ini adalah bersifat KEKAL . Vimax memberikan kesan dan faedah yang KEKAL .

Kebaikan Vimax Herb Untuk Anda..
Formulasi kami dirumus untuk faktor yang sering lelaki idamkan. Pengguna melaporkan kesan yang memuaskan dari segi saiz, kekerasan, dan produksi sperma. Vimax Herbs juga meningkatkan nafsu seks dan stamina ketika hubungan intim. Pancutan yang lebih puas dan lama juga dapat dinikmati, selain seks yang lama hingga berjam lamanya.
Pengguna juga melaporkan peningkatan dari segi konfiden dan Vimax selalu menjadikan mereka lelaki idaman wanita yang sering mereka impikan menjadi kenyataan.

Bagi yang sentiasa mencuba daripada satu produk ke satu produk dengan tujuan untuk pembesaran, pastinya hanya tujuan itu sahaja yang sentiasa berlegar dalam pencarian produk terbaik di pasaran. Ketahui yang VImax bukan sahaja mampu menambah saiz, namun ia juga berupaya memberikan kesan positif kepada kesihatan dan kesuburan lelaki. Di samping menguat dan mengaktifkan sperma, Vimax juga terbaik dalam memastikan perjalanan dan aliran darah adalah pada tahap yang optimal.

Tambah Saiz

Isu saiz seringkali berlegar dalam kotak fikiran kebanyakan lelaki. Ada yang mencuba teknik lama seperti menggantung pemberat dan sebagainya. Ada juga yang mengamalkan teknik Jelqing selain dari kaedah urutan dengan pelbagai jenis minyak. Senaman juga turut terlibat dalam usaha untuk mendapatkan saiz dan kepuasan yang diidamkan.

Namun begitu, dengan komitmen dan kesibukan kerja yang semakin hebat masa kini, teknik – teknik dan amalan senaman sebegini memerlukan komitmen yang tinggi. Amalan sebegini harus diamalkan secara berjadual dan menuntut sedikit ruangan masa. Dan juga ia mengambil masa untuk mendapat kesan dan faedah yang diinginkan.

Di sinilah kebaikan Vimax. Tidak perlu lagi senaman, teknik regangan dan tuaman. Tidak perlu lagi mengurut secara sembunyi. Hanya ambil 1 kapsul pada setiap hari. Vimax akan mengembangkan tisu – tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah – seterusnya ini akan menjadikan zakar lebih kuat, keras, dan panjang. Daripada testimoni yang diterima, ada yang sudah mencapai saiz 2 " – 3 " selepas mengamalkan pengambilan Vimax.

Maklumat Herba

Epimedium Sagittatum atau Horny Goat Weed – herba ini mampu mencetuskan libido di samping meningkatkan fungsi ereksi. Digunakan untuk mengembalikan tenaga seksual di samping keletihan yang melampau. Secara amnya, ia berfungsi dengan membebaskan testosterone yang membenarkan anda memiliki kehendak seksual dan tenaga batin yang tinggi, di samping menambah sensasi seksual dan fizikal.

Cayenne Fruit – digunakan untuk mencegah penyakit serta mengawal keseimbangan pengaliran darah. Ia juga mampu mencegah angin ahmar dan serangan sakit jantung dengan meningkatkan keaktifan jantung (bukan tekanan darah). Ia juga berupaya membina semula tisu – tisu yang lemah serta membantu dalam mencegah keletihan.

Ginkgo – Herba ini mampu membantu otak, sistem saraf utama dan gejala mati pucuk. Ginkgo dikenali kerana mampu meningkatkan aliran darah ke dalam otak yang mana membantu kepada fungsi mental. Herba ini juga meningkatkan aliran darah ke dalam sistem zakar yang mana turut meningkatkan fungsi seksual.

Saw Palmetto – dikenali mampu merangsang libido yang rendah dalam lelaki, di samping meningkatkan tenaga seksual. Ia juga meningkatkan kefungsian seksual dan kehendak serta di samping mengurangkan paras kolestrol dan asid lemak di dalam darah.

Ginseng – digunakan untuk mendapatkan tenaga tambahan. Sekumpulan saintis Rusia mendapati Ginseng merangsang aktiviti fizikal dan mental dan mempunyai kesan yang positif terhadap kelenjar seks dan menambah prestasi. Digunakan untuk merawat gejala mati pucuk di mana ia mengawal keseimbangan tekanan darah di samping merawat dan membaiki sistem badan. Ia juga menyumbang kepada perkembangan tisu – tisu sarah. Satu elemen penting di dalam ginseng ialah ginsenosides yang mengubah aliran darah ke otak dan sistem zakar. Ginseng juga membantu kepada masalah ketidaksuburan dan ejakulasi pra matang

Jangkaan Pertumbuhan dan Perubahan

- Minggu 1 Hingga 4;
Kesan dapat dilihat dalam beberapa minggu, iaitu ketebalan dan ereksi yang lebih lama .Kesan yang dapat dilihat pada beberapa minggu pertama seperti ereksi yang lebih lama, lebar genggam (atau girth). Ada juga pengguna yang sebelum ini jarang – jarang ereksi pada waktu pagi, dapat merasakan kembali ereksi selepas pengambilan Vimax. Apa yang berlaku ialah formulasi Vimax berfungsi untuk merawat dan membaiki sistem saraf dan aliran darah dalam sistem zakar untuk kembali pada tahap terbaik.

- Minggu 5 Hingga 8;
Selepas sebulan dua, zakar akan ketara dari segi panjang, tebal dan lebar. Berdiri di depan cermin dan amati. Anda akan kagum dengan saiz zakar anda yang baru.

- Minggu 9 ;
Bila anda ereksi, anda dapati kesan perubahan yang amat ketara sekali. Bukan hanya dari segi saiz, malahan zakar lebih padat dan kuat dari sebelumnya.

**Nota: Jangkaan pertumbuhan dan perubahan adalah bergantung pada setiap individu. Kadar pertumbuhan yang dinyatakan adalah berdasarkan kadar yang normal. Ada individu yang memperoleh kesan yang cepat serta ada yang sedikit lambat. Namun, kesan dan perubahan ADALAH POSITIF.

**Formulasi Vimax TIDAK BERTUJUAN UNTUK MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENGELAKKAN SEBARANG PENYAKIT. Individu yang dinyatakan memperoleh faedah dan manfaat yang hebat. Setiap individu berbeza, maka kesannya juga akan berbeza. Sila rujuk dan berbincang dengan doktor anda

JANGAN JADIKAN SEKS SEBAGAI 1 FAKTOR PENCERAIAN DAN TRAUMA DALAM HIDUP ANDA!!

Tempah Vimax Herbs Sekarang…!!!

MAKLUMAT LANJUT MENGENAI VIMAX HERBS
>> KLIK SINI >> http://generasiperkasa.com/vimax

POS LAJU PERCUMA

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM329.00 ke Akaun :

Nama : Nor Azmi Bin Abdul Razak
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :156093992501
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05060178883521

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-9073605
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : VMX

Contoh :-
Mohd Fitri bin Maamor
No2,Jalan P/9a,Kawasan Perusahaan Sek 13,
43650 Bandar Baru Bangi Selangor
Maybank RM329.00
10.00AM 24.01.2010 VMX

LIBIDO GEL – UBAT KUAT DAN TAHAN LAMA DIRANJANG…!

>> KLIK SINI >> http://generasiperkasa.com/libido_gel

JADILAH PENGGUNA BIJAK..

PRODUK INI SEMAKIN MENDAPAT TEMPAT DIKALANGAN PENGGUNA DI MALAYSIA
BERMINAT MENJADI PENGEDAR DIKAWASAN ANDA HUBUNGI SAYA
DITALIAN 012-9073605 ( NOR AZMI )

HAPPY SHOPPING

KEDAI BARANGAN EKSKLUSIF ANDA
MAKLUMAT LANJUT SILA LAYARI
PORTAL SENSASI ANDA…

http://generasiperkasa.com
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 203.82.94.59

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Photobucket